STiP.pl
STiP.pl
ul. Inwalidzka 11
41-506 Chorzów
STiP.pl
zawartość koszyka (pusty)

1. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

W celu rejestracji proszę udać się na stronę sklepu i kliknąć ikonę „Zarejestruj się”. Pojawi się formularz rejestracyjny, który należy uzupełnić o dane potrzebne do rejestracji użytkownika w sklepie. Po przejściu „dalej” na wskazany adres e-mail w procesie rejestracji zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem utworzenia konta. W celu aktywacji konta proszę kliknąć link znajdujący się w treści powiadomienia e-mail. Wówczas konto zostanie automatycznie aktywowane, a na Państwa adres e-mail wyślemy login i hasło do konta. Od tego momentu możecie Państwo logować się do sklepu na swoje konto, gdzie można zmieniać dane do wysyłki, faktury a także zmienić hasło dostępu.

2. Czy aby dokonywać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Tak. Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia dostęp do historii Twoich zamówień, sprawdzania ich statusu oraz braku konieczności ponownego wprowadzania danych przy składaniu kolejnych zamówień. Jednocześnie możesz być spokojny o bezpieczeństwo swoich danych. Są one magazynowane i przetwarzane jedynie w celu możliwości realizacji zamówień.

3. Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?

Nie. W Naszym sklepie można dokonywać zakupów według bieżącej oferty cenowej bez wskazanej minimalnej wartości zamówienia.

4. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Oczywiście. Każda zmiana statusu Twojego zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e-mail podany przy rejestracji.

5. Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?

Nie. Rezerwacja towaru w systemie następuje dopiero po złożeniu zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty na wskazanym koncie.

6. Nie mogę się zalogować. Co robić?

Nieudane logowanie do konta może nastąpić z różnych powodów. Najważniejsze, to upewnij się czy wpisujesz prawidłowy login i hasło. Zwróć uwagę czy klawisz CapsLock jest włączony gdyż wielkość liter w loginie i haśle jest rozróżniana.

7. Czy moje dane są bezpieczne?

Tak. Twoje dane podane w procesie rejestracji oraz realizacji zamówienia są bezpieczne.

8. Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie poprzez stronę sklepu?

Nie. W sprawie anulowania zamówienia proszę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@stip.pl lub/i telefonicznie podając numer zamówienia oraz przyczynę anulowania zamówienia.

9. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar w zamówieniu?

Wszelkie zmiany dotyczące już złożonego zamówienia proszę uzgadniać telefonicznie bądź e-mailem na adres sklep@stip.pl, przy czym każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie.

10. Czy ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto?

Tak. Ceny podane na stronie sklepu zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT, a więc są cenami brutto.

11. Skąd będę wiedział/a, czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i wysłane?

Przy realizacji zamówienia otrzymują Państwo e-maile generowane automatycznie, informujące o statusach: potwierdzenia przyjęcia zamówienia, przyjęcia zamówienia do realizacji oraz wysłania zamówienia. Dodatkowo, dla klientów zarejestrowanych widoczna jest historia zamówień po zalogowaniu.

12. Czy wysyłacie Państwo paczki za granicę?

Nie. Sklep internetowy realizuje tylko dostawy tylko na terenie Polski.

13. Czy mogę podać inny adres dostawy niż dane wprowadzone przy procesie rejestracji konta?

Dane można modyfikować podczas składania zamówienia. Dane podane przy rejestracji są jedynie podpowiadane w procesie składania zamówienia i trzeba je zatwierdzić przyciskiem "Dalej", bądź zmienić je i przejść do następnego kroku. W końcowej fazie zamówienia generowane jest podsumowanie zamówienia, gdzie można sprawdzić ich poprawność.

14. Korzystając z opcji dostawy kurierskiej, czy kurier wniesie towar do domu?

Podczas dostawy przesyłki o wadze nie przekraczającej 30 kg, dostawy są realizowane w opcji door to door. Kurier powinien wnieść towar do domu. W przypadku przesyłek o większym ciężarze bądź przesyłek paletowych, kurier dostarcza towar w najbliższe możliwe miejsce o możliwości dojazdu samochodem dostawczym.

15. Gdzie mogę odebrać towar osobiście?

Towar osobiście można odebrać w punkcie odbioru po uzgodnieniu i otrzymaniu potwierdzenia. Towar musi być aktualnie na stanie i posiadać status dostępny. 

16. Kurier nie dostarczył towaru w ustalonym terminie. Co robić?

Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS - informację z numerem listu przewozowego oraz firmą kurierską otrzymają Państwo po wysłaniu towaru. Należy sprawdzić status przesyłki na ich stronie http://www.ups.com/ w celu zlokalizowania przesyłki oraz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta wybranego przewoźnika. Jeśli mimo to
przesyłka nie dotrze do Państwa, skontaktuj się z Działem Obsługi klienta telefonicznie lub przez e-mail: sklep@stip.pl

17. Towar, który otrzymałem jest uszkodzony. Jak mogę reklamować towar?

W momencie dostarczenia przesyłki, należy niezwłocznie sprawdzić zawartość w obecności kuriera. Jest to warunek konieczny do rozpoczęcia dalszej procedury reklamacyjnej. W przypadku uszkodzenia lub braków ilościowych, należy spisać protokół niezgodności dostawy - gotowe druki posiada kurier. Następnie należy wysłać skan protokołu na adres sklep@stip.pl, a oryginał pocztą na nasz adres. Po otrzymaniu protokołu dalszą procedurę reklamacyjną przejmuje sklep.

W sytuacjach, w których po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może skorzystać z reklamacji towaru lub w ciągu 14 dni odstąpić od umowy.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej na temat plików cookies